miércoles, 8 de noviembre de 2023

De què parlem quan parlem d’acompanyament? Estratègies d’intervenció en el treball amb adolescents / ¿De qué hablamos cuando hablamos de acompañamiento? Estrategias de intervención en el trabajo con adolescentes

 



Definir i precisar les estratègies d’acompanyament en el treball amb adolescents esdevé imprescindible per ajustar la nostra intervenció educativa i/o terapèutica. L’article analitza l’impacte de tres transformacions socials en les vides dels adolescents del segle XXI: l’exigència de rendiment constant, la crisi del model binarista per definir les identitats sexuals i la nova realitat digital com a escenari de vida de les infàncies i adolescències. A
partir d’aquí ofereix claus de lectura i estratègies d’intervenció, basades en experiències, adequades a aquest nou entorn social.

Educació social. Revista d’intervenció socioeducativa, 2022, Núm. 82, p. 13-30, https://doi.org/10.34810/EducacioSocialn82id408305.

VERSION CASTELLANA